gorky 20.haftanın içindeyim ☺️Çokta yeni sayılmayız yolun yarısından çoğu bitti . Kandırada oturuyorum
Meyra41 Bende 7 hafta+4üm kan tahlilinde pozitif çıktı ama anca yarına randevu bulabildim ilk defa yarın kontrole gideceğim korkularım var bu arada 2. Gebeliğim :) bayramın son günü öğrendim
Kubraurganalper Çayırova 9+6 dayım 😑ve hâlâ doktor bulamdm 2.gebeligim 1.de yüzyilda doğurdum başıma gelmeyen kalmadı şimdi ise tüm önerilen doktorlar yine yüzyıl da ama oraya gitmeye cesaretim var mı hayr yok o yüzden önceliğim devlet
cileklicookie Kubraurganalper bende ilkini yuzyilda ceyhun beyle yaptim Ceyhun beyden memnunum ama hastaneden asla O yuzden suan medara gidiyorum müge emeksize soley hanimdan da cok memnun herkes Muayne biraz pahali 330 ama yuzyila gore pek fark yok arada zaten ikiside ayni zammi alacakmis haziranda 🥲 17 haftaligiz bizde suan Ilk 2 ay gene yuzyila gittim ama icime sinmedi zorlamadim hic medara gectim direkt
bebisveannesiiii Kubraurganalper Bende çayırova’da oturuyorum canım devlet hastanesine gidiyorum Darıca Farabiye murat mengüllüoğluna gidiyorum gayet ilgili bir doktor
minikmucizemmmmmmm Kubraurganalper amanullah Çağatay beye imkanınız varsa gitmenizi tavsiye ederim yüzyıl hastanesi izasinda kliniği var
Kubraurganalper cileklicookie bnde kızımın kalp atışlarını ceyhun beyde duymuştum 😊 ilk hamileligimde ama başka bir doktor da doğum yaptm hastane nin önünden geçerken bile tüylerim diken diken oluyor . . Özel in havasnı soludum boyum un ölçüsünü fazlaa fazlaaaa verdiler bide devlet den gdiicem baklm memnun kalıcakmym 😊🙈
Kubraurganalper bebisveannesiiii yaa geçen gün tesadüfen ona randevu buldum ama iptal etmek zorunda kaldm daha da rastlayamdm 🙈 ona randevu ya inş bnde denemek isterim kendisini. 🙏
nazile4152 Bende izmitttt yenidoğan 7 haftalık olacağım çok şükür bakalım Alikahya kadın doğuma Funda Demirel’e gidiyorum