Annesininportakali53 ah bilemedim bende canım, kuruma çizgisi yaşayanlar mutlaka vardır böyle kuruma çizgisi olur mu sizce daha soluk bozuk olması gerekmez mi inan anlamadım, ne yapsam bilemedim , bide gecikmenin sebebi ney ona da takıldım,14 gün sonra muhakkak adet olunur hadi olsun 15-16 bugün 19. Gün geçti yumurtlama ağrımın üstünden, her ay böyle olup 15. Gün adet olurdum biliyorum kendimi tanıyorum ama troit problemim de var belki de kist oldu ondan adet olamıyorum,