Edabykl Bugun kontrolum vardi 16+5 iz cinsiyetini erkek dedi ultrason kagidi verdi yanilma olmaz dimi şimdiden sonra biseyler almak istiyorum 🤭🙈
Gny18 Zehraa12 googleden mutluresim yazin sonra fotoyu yukleyip alt kisimda baglantiyi kopyala var kopyalayip buraya yapiştir.
Edabykl Ormanmeyveli yaaaa artik baslamak istiyorum aslinda bayada bakti doktor kordonmu yoksa pipi mi dite sonra dedi yokyok bu pipi 🤭😂
Ebrudelibasan Bende 14.haftamda erkek olduğunu öğrendim sonra da değişmedi ama detaylı ultrasonu bekle
Edabykl Ebrudelibasan yaaa beklim o zaman ne yapalim cogu seyini hep unisex aliyorum zaten biraz daha beklim 😂
Ays_cskn Edabykl erkekde genelde yanilma olmuyo ama burdada yanilmalari okuyunca bi bilemedim sanki😆😆😆
[silindi] Edabykl canim benimde pipi sandık belli bı haftaya kadar doktorum da öyle gördü ama şimdi kız bekliyoruz bence beklemelisin ❤️
ezgimm0027 [silindi] kiz olduğunu ne zaman öğrendiniz acaba ? Simdi bnm 2 doktor iddalasiyorda ayrintilidaki kiz kendi doktorum erkek diyor 😅
[silindi] Edabykl çalıştığım hastane özel bi kaç sene önce bı doğum oldu herseylerini mavi yapmışlar oda kapı süsü hediyelikler ine kadar 🐥 bı geldi kız hemen herşeyi söktüler 🤣