mehtap_28 Ayyy bende çok korkuyorum normal doğumdan bende Hümeyra hanıma gidiyorum çok memnunum ama ben daha önce makattan ameliyat olduğum için sezaryen olacağım galiba
Merve4680 mehtap_28 Doktora gittiniz karı koca muayene oldunuz mu biz eşimle sene dolunca ikimiz muayene olduk ve tedavi oldu eşim hap kullandı siz neler yaptımız
Melikek Erzurum grubu var mi doğum yapan??? Biz bugün sezeryana karar verdik 4100 gr olmuş. Çatı muayenesi yaptı. Dedi arka taraf müsait oradan girer ama ön tarafın çok dar. Ordan çıkarmamız çok zor. Ve kanala girmemiş dedi. Kendi gelmesini beklersek 4.5 olur ve daha zorlaşır. Ama yine de denemek istersen yarın yatis yapalim suni başlayalım daha fazla kilo almadan dedi. Ve %30 ihtimal verdi normal olmasina. %70 son anda sezeryana doneriz dedi. Eşim de sezeryan istedi 20sine gün verdi. Allah nasip ederse 20sinde perşembe günü kucagimiza alıcaz kuzcugumuzu.😇😇