EsraDabakzkal evet önceliğimiz normal doğum diyo. Haftaya çatı muayenesi yapicak. Ona göre doğum şeklimizi belirleriz dedi. Ama sen bol bol yürü, merdiven in cik kanala girsin dedi. Kilomuz da biraz önde gidiyo 3800 olmuş ne kadar yürürsen o kadar rahat olur catın dedi. Kursa iki defa gittim. Sonra üşendim gidemedim🙈cuma günleriydi yanlış hatırlamıyorsam