Rmeysa Kızlar normal doğum yaparken çok fazla ıkınmadan dolayı tuvalet mi yapılıyor ? Türkiye de doğumdan önce lavman yapıyorlarmış ben almanyada yaşıyorum fakat burda öyle bişey yok. Sizce kendim yapmalımıyım ?
Brlgry Rmeysa eğer bağırsaklar boşalmaz ise olabiliyor öyle Sizin doktorlarda mutlaka bir şey tavsiye eder bence ya diğer türlü olmaz ki bir şey yapmadan gitmek Doğuma 🤔🤔
sudamlasi Rmeysa bizim burda lavman yapılıyor evet ama her doktor yapmıyo görümceme yapılmamış mesela ne varsa çıkarmış🤷🏻💩
Elifdilara Rmeysa kendi kendine bisey yapmana gerek yok canim.demek onlar alismislar bu duruma her sey dogal yolla oluyor.
mucizemizibekliyoruzz Rmeysa canım lavmanda yapılsa yinede doğum esnasında malesef tuvalet yinede yapılabiliyormuş. Doktorun seni yönlendirir zaten şimdiden dert etme 😄
Elfidam sudamlasi hastaneye gore mi degisiyor acaba. Yani oyle bi goruntuyle de karsilasmayi kimse istemez ☹️
Rmeysa sudamlasi zaten almanlar çok rahat onlar için ayıp yok günah yok tiksinme yok . Ama yinede ben rahatsız olabilirim o durumdan 🤨
sudamlasi Elfidam devlet hastanesinde yapmıştı doğumunu ama artık her hastane yapıyodur lavmanı hiç takılma canım düşünme😊
sudamlasi Rmeysa doğumun başlayınca evde bi komposto içersin dooğru tuvalete😂sancılar sıklaşınca hastaneye gidersin kafan rahat doğum yaparsın ama yine de dışkı çıkabilir altına kova koyuyolar leğen gibi.
Elfidam sudamlasi ikinma olunca soz konusu akla ilk gelen aylardir cektigim sindirim sorunum oluyor 😃😂 gerci bi kac gundur soylemesi ayip ishal gibiyim doguma hazirlik mi yapiliyor yoksa yaklasiyor mu bilemedim 🤷♀️ 😃😃
sudamlasi Elfidam kesin doğum belirtisi değil ama bebek doğuma yakın aşağı indiği için bağırsaklarda bi rahatlama oluyomuş