Busr21 ya gözünüz aydın maşallah ne güzel anlatmışsınız yaşadım resmen o anları. Ben de 38+4 teyim benim bebek de yukarıda moralim bozulmuştu ama bu yazı bana umut oldu inşallah senin gibi bir anda gelir hayırlısıyla 🙏 demek ki belli olmuyor ne zaman geleceği, hiç bir belirti yokken bir anda da gelebilir. 🙏 Sağlıcakla büyütün yavrunuzu🤍🙏