Extreme34 canım benim 35te 24 mm ve o güne kadar hiç şeyim yoktu. Hatta doktora gitmeden 1 gün önce çarşı gezindim, gecesi evimi süpürdüm tozunu aldım. Benim ebemin elide çok ağırdı. Yanlış anlamayın amacım asla kimseyi korkutmak değil, ben zaten kendimde diyorum kendimi çok kastım ve sıktım ayriyetten canıda çok tatlı olan biriyim. Ama o muayeneyi olduktan sonra benim ağrılarım başladı yani