sayre hayır zorunlu değil. İllaki bazı şeylerde zorunlu olabilir ama kabul etmeme tercihiniz de var. Ve ben bunu bilmiyordum, ebe yapmam gerek dediğinde yapmasanız olmuyor mu demiştim ve olmuyor demişti. Belki elden ele de değişebilir, benim nstde sancım var diye baktılar 1 cm açıklığım çıktı 2 gün sonra yine gittim yine baktılar. Ve baktırdığıma o kadar pişmanım ki baktırdıktan sonra ağrılarım sancılarım başladı. Bu arada 35 haftalıktım şuan 36+3 haftalığım