Bugün itibariyle 11 haftalığız kontrolüme 2 hafta daha var bu yüzden buraya yazmak istedim..
Dışarıda yürüyüş haricinde evde de boş bulunduğumda spor yapmak istiyorum, ne tür sporlar yapabilirim? Biraz çekiniyorum bu konuda. Mesela yavas tempolu hareketlerle Leslie yapabilir miyim? 🤔