Elisa_Esra04 FeriDee kesinlikle brndr öyleyim çok kötü bir durum kan akışı olmadığı içinde olabiliyor artık nst ye girince solda yatıcam
Elisa_Esra04 Ikrasmom1 birde Allah korusun fenalaşrsan el ayakta boşalma ve ani bir sıcaklık gözde karartma bayılma hissi falan gelirse de hemşireye söyle dola dönmrk istiyorum de zaten genelde sola dönmek bebek içinde anne içinde daha iyi