Arkadaşlar bugün nstye girdim ve bianda çok kötü oldum mide bulantısı baş dönmesi ve sırtımda acayip bir yanma his ettim uzandığım yerden başım dönüyordu ebeye defalarca çıkart beni dedim yapmadı ağladım kıvrandım ama az kaldı bekle dedi tekrar girmek zorunda kalırsın az dayan dedi ama ölücek gbi oldum aramızda olan varmı yoksa ben tekmiyim