@"Sibelblby"Bende 30+4 aynı durum var özellikle ayakta kalırsam oluyor.ama normalmis yani bu ağrılar bazen gerçekten çıkar die de düşünüyorum ama bizim tahmin ettiğimizden daha üst kısımdalar.bir de yerleşme ile alakalı bı durum ilk gebeliğim de hiç böyle değildim gayet rahattım ağrım bile olmadı ve normal doğum yaptım ama bu deisik bir hamilelik…