Suheda11 benim düzensiz bende de aynı adet belirtileri var ama sıkıntı gebelik ile hamilelik belirtileri benzer şuanda göğüs ağrısı var ağır gibi , adet olacak gibi bir hissiyatım var hani oldum gibi hissediyorum ama yok 6 gün test yaptım negatif tabi sonuçta bekliyorum adet olmayı
Bende hep düzensiz olduğu için kan vermek için uğraşmıyorum geçen ay işte şansa bala yapayım dedim o da silik çizgi çıktı ilk 10dk da 3 tane daha yaptım onlarda aynı öyle gittim kan vermeye tabi yokmuş orası ayrı inşallah vardır sizde geç döllenme falandır 🥰