Milkkk aslında acile gitsen gece dahi yaparlar canım ya hani midem bulanıyor kasık ağrım falan var de belirti say onlar zaten gebelik şüphesi var mı diye soruyor var dersin ben geçen ay öyle yaptım tabi diyolar normalde kadın doğuma gitmeniz lazım ama bu seferlik yapalım normalde acilde yapılmıyor diye lak lak ettiler tabi negatif bu ay şuanda gecikmenin 8. Günü düzenli değil normalde uygulama üzerinden takip ediyorum ama 6 gün dayanamadım yaptım test negatif çıktı bekliyorum adet olmayı inşallah vardır sende haber et 😍🥰