34 de sancıdan dolayı hastaneye yattım 1 gün serumla durdurlar, 2cm açıklık (çatıdan korkmayın ki ben kaş aldırırken bile yarım saatte aldıracak kadar canı tatlı birisi olarak diyorum kendinizi serbest bırakın hiç acı olmuyor) bebek kanalda başı hissediliyordu öyle 37 ye giriş yaptık ama nasıl geldim ne siz sorun ne ben anlatayım 🙄 kaşıntılarım yine başladı bebek aşağıda olduğu için yalancı sancı kasılmalar durmuyor yürüyemiyorum artık altımdan çıkacak gibi ağrıyor 😔 çatı muanesi bu ağrıların yanında hiç hiç bişey 😁 squat yerine yer yatağında yatıyorum WC’ye kalkıp oturmak zaten yapmış kadar olduruyor 😂