Gul_hamad Feyza12 arastirdim,hatta ablamlarim 3unde de var sukur hic bir sorun yok. Bence en iyi önlem o
deletedmom321 Gul_hamad ilişki sırasında ağrıdan bahsedilmiş öyle bir durumları var mı acaba bilginiz var mı
sudamlasi deletedmom321 3 ayda bir iğne yapılıyo o iğne yumurtlama yı önlüyo koruyuculugu %99 muş ama yan etkileri oldukça fazla adetin düzeni alt üst olabilir uzun bi zaman adet görülemeyebilir vs vs
deletedmom321 Feyza12 öyle birşey değil ki o tatlım :) yumurta kanalına konuluyor ve minicik birşey. Rahmin falan ilerisinde yani
sudamlasi Feyza12 kuzenim yengem görümcem hep kullanıyorlar çok memnunlar onların bünyesi kabul edememiştir istersen youtu.be dan bak canım nasıl takılıyo animasyon şeklinde vardır anlatımı
Haticemustafa Feyza12 kesin bi cozum yok malesef ben spiralede guvenmiyorum ona ragmen hamile kalanlad var etrafimda bizde esim dikkat edicek insallah oncedende ben bisey kullanmazdim esim dikkat ederdi gene öyle olucak insallh
Feyza12 Haticemustafa allahım ne kocalar var 🤦🏻♀️ Daha dogurmadan bebeğimizin kardeşi olmasın mı diyor 😪
Haticemustafa Feyza12 hic oyle dermi aklindaki sayi 4 cocuk sayisi 😂😂 ama tabi ben ne zaman istersem o zaman korunmayi birakicak o zamana kdr da kendisi dikkat edicek