Feyza12 Kızlar doğumdan sonra korunma yöntemi olarak ne düşünüyorsunuz ? Ben spiral istemiyorum ama kesin çözüm olarak ne olabilir
sudamlasi Feyza12 kesin korunma diye bişey yok olacağı varsa olur önüne istesende geçemezsin spiral istemiyosan hap var hap istemıyosan iğne var(emzirme döneminde yapılmıyo diye biliyorum) prezervatif var seç beğen😂 Biz spiral+prezervatif düşünüyoruz
Brlgry Feyza12 en güvenilir spiral ama şimdi deri altı implantı çıkmış inçe bir şeyi kol altına yerleştiriyorlar sürekli görüyorum karşıma çıkmaya başladı oda garanti diyorlar 😒
Haticemustafa Feyza12 kesin bi cozum yok malesef ben spiralede guvenmiyorum ona ragmen hamile kalanlad var etrafimda bizde esim dikkat edicek insallah oncedende ben bisey kullanmazdim esim dikkat ederdi gene öyle olucak insallh
Gul_hamad sudamlasi sprial yeter ya )) ben baska yollarla korunmak istemedigim icin,ne kendime ne kocama guveniyorum😃 o yuzden sprial. Ama en az 6ayda bir kontrol etmekte fayda var
Feyza12 sudamlasi ya ben eşime hiç güvenmiyorum çünkü 😅 bi anda tutarda hem hamile hem lohusa olmak istemiyorum 🙈
sudamlasi Gul_hamad aynen bu konuda erkeğe asla güven olmaz biz genetik hastayız eşimle kansızlıgımız var doktor asla normal yolla gebe kalma dedi mecbur spiral ve prezervatif kullancaz artık
sudamlasi Feyza12 😂Allah korusun spiralden korkma canım minicik şey zaten diğerlerine göre daha güvenilir
Runkli Feyza12 ben ilk doğumumdan sonra 6 yıl kullandım. Yan etkileri kişiden kişiye değişiyor. Bende çok kanama yapıyordu. zamanı uzun sürüyordu ve çok halsiz bırakıyordu . Ama kolaylık gerçekten 😬 Kesin çözüm mü tabikide hayır. Onunlada hamile kalan çok var. Hiç bir korunma yönteminin yüzde yüz etkisi yok. Allah ol derse önünde hiçbirşey duramaz 🙂
Gul_hamad Feyza12 arastirdim,hatta ablamlarim 3unde de var sukur hic bir sorun yok. Bence en iyi önlem o
sudamlasi Feyza12 benim eşimde öyle işte bişey olmaaaaz diye diye 3.hamileliğim bu ilkini kaybettik ikinci boş gebelik bu üçüncü ve çok şükür bu sefer sağlıklı🙏🏻doktor tavşan gibisiniz dıyo bize hamileyim diyememiştim korkudan, gözüme bakıp anlamıştı yine mi hamilesin demişti😂
Reyhanazra Olacaksa hakkınızda bebek varsa uçarı kaçarı olmuyor inanın yani ben hiç bir korunma yöntemine güvenmiyorum ben bile şimdi kara kara düşünüyorum ne yapıcam diye bir kızım vardı 10 yıl eşim korundu bir tane daha olsun dedik oğlum oldu 20 aylık şuan oğlum ve 38 haftalık hamileyim oğlum yaşındayken hamile kalmışım yani demem şuki 10 yıl korun dikkat et sonra 2 tane daha Allah isteyene versin tabii ama hiç bir yöntem %100 koruma sağlamıyor
Beratalpinannesii Benimki de öyle daha 34 haftaligim ilkini doğuramadım hamileligim sıkıntılı geçti ama hala çok beklemeyelim tmm mı diyo oldu paşam diyom bende ha ALLAH verir bişey yapamam ama kesinlikle korunmayi düşünüyorum hap istiyorum spiralden de korkuyorum malesef doğumdan korktuğum gibi 🤔😄
Feyza12 Runkli ay yan etkileri çok fazla içeri kaçarsa ya yada ben kullananların hepsiyle görüştüm kananam çok fazla oluyor ilişkiden çıkınca çok karnım çok agrıyor diyorlar
Beratalpinannesii Feyza12 bazen hiç bişey korumuyo ama kordon bağlatıp hamile kalan da var onu da duydum yine de tedbir bizden takdir ALLAH tan
Arenn Bende sprial dusunuyroum dogumdan sonra ama nekadar sure sonra takiliyor bi bilginiz varmi arkdaslar en iyisi sprial cunku benim ablam 2.dogumundan sonra taktirdi 10 senelik suan 6 sene oldu