Ozgrwili Nameless bende hazirlayamadim daha 36 dayim butun evi kirklamaya calisiyorum temizlik yapcam fiye cantasiz dogurmam umarim 😬😁
kuzeymomss Nameless 37 olucam daha hazırlamadım herşey hazır yıkandı ütülendi ama ortada çanta yok 😅 hiç doğurmayacak gibi rahatım bide
Nameless Haftsonu ya da onumzdeki hafta içi halledicez inşallah herşey hazır zaten yıkandı utulendi katlandı
Smilend Nameless 35+6 da suyum geldi doğum yaptım korkutmak için söylemiyorum yanlış anlamayın ama hazırlıklı olmakta fayda var
daphnesmomm Nameless 35+3 te olup hala eşyalarını çantaya koyamayan ben🫣 aslında eşyalar hazır sayılır,sadece çantaya yerleştirmesi kaldı😅 ona bile üşeniyorum valla
daphnesmomm Nameless 😄😄 ama burda erken doğuma girenlerin yorumlarını da görünce gözüm korkmadı değil😅 en kısa sürede bitirecem 😅
Sm1347 İlk gebelikte 38 de hazırladım. Alllahtan 41 de doğurdum😂 şimdi düşünüyorum da ne cesaret ya erken doğursaydım