Merhaba kızlar 🥰 ben bugün cinsiyeti öğrendim ama içime acayip bi şekilde erkek doğuyordu erkeğe hazırlamıştım kendimi doktor kız deyince şaşırdım biraz ikiside yok ilk bebeğim daha önce düşük yapmıştım sağlıklı olsunda önemli değil sormak istediğim şu 16. Haftada kız deyipte değişen oldu mu ? Böyle bir ihtimal var mıdır kıyafet alma isteği var almalı mıyım beklemeli miyim 🥰 teşekkür ederim ❤️