Merhaba kızlar bu mübarek ayda dualarınıza çok ihtiyacım var lütfen dua edin bana
25 haftalıkken kanama ile hastaneye gittim 2 cm açılmam vardı 15 gğn hastanede yattım sonra kendi isteğimle çıktım 30 haftada yeniden ağrım olunca gittim ve yine yatırdılar 4 cm açıklığım var 2 haftadır evdeyim yatmak istemedim hastanede şuan 32+3 oldum yaklaşık 3 saat önce lavaboya gittiğimde çok minik yani zor görünen bi pembe akıntı geldi beyaz akıntıyla karışıktı ama çok çok az damla şeklinde nişanım gelmesinden şüphelendim nolursunuz dua edin en azından 34 haftaya gelsem rahatlarım biraz daha çok kötüyüm 3 aydır nerdeyse yataktayım yürümem yasak dua edin bana 😓😓💕