YavuzunSelini
5 haftalikti öğrendiğimde kiz hissettim ilk 12. Haftamda doktorum kıza benziyor dedi 30 haftalık olduk 3 farklı doktorda kız dedi Rabbim bilir ama annenin içine hissi doğuyor, eşimin ailesi erkek düşündü hep boşuna beklemeyin 'saglikli kizimiz' olacak dedim ama anlamadılar 🙁 7 ay olana kadar bana ne doktorumu sordular ne durumumu, bir kaç arkadaş kayınvalidesinin bebeginin ultrason görüntülerini sevdiğini söylemiş kıskanmak değil içimde ki ama imrendim elimizdekilerin kıymetini bilelim bnm kızım daha doğmadan kız erkek ayrımı yapılan zihniyetin ikinci plana atılmış sevilmeye layık olmayacak hissi ile dünyaya gelecek 🙁 ben kızım olacağı için Rabbime ne kadar şükur etsem az Allah acılarını yaşatmasin.