Kadercaglayan bende 23. Gebelik haftamda ayrıntılı ultrasonda rahim açılmam olduğunu öğrendim takip edelim dediler iki gün sonra çok az kanamam oldu ve ağrım oldu hemen doktorumu aradım hastaneye gelmemi söyledi acil ameliyata alındım rahim ağzına dikiş atıldı şu an evden hiç dışarı çıkmıyorum dikiş atılmasına rağmen erken doğum riski var . Tedirgin olmanızı istemem ama çok dikkat edin yürüyüş yapmayın ev işlerinizi mümkün olduğunca azaltın bol bol istirahat edin .