Benim 19. Haftam da rahim ağzı 27 mm 20. Haftam da 14 mm düştü aynı gün yatış verildi ve ikizlere hamileyim. Her doktor ikiz gebeye bu işlemi yapmıyor ve doktorum da risklerini göze alalım dedi çünkü çok aşağıdaydı kesenin patlama ihtimali vardı.. Ertesi gün serklaj yapıldı, serklajdan sonra bebeğimin suyu gelmeye başladı. Bir kaç gün gözlem yapalım dediler 4 gün hastane de kaldık gün geçtikçe su gelişi de yavaş yavaş azaldı ve durdu çok şükür birşey olmadı 🤲 insanın başına gelmeden anlayamaz şuan 31+5 haftalık olduk bugün ki kontrolümde de bebekler doğum kanalında rahim ağzı 27 mm olmuş dedi. Açılmam yok açılma olduğunda alıcam dedi. ama aşırı baskı ve ağrılarım var. Hazırlıklı ol haftaya bile alabilriz dedi. Umarım ileri haftaları görürürüz hepimiz 🤲 iyi düşünelim iyi olsun ♥️