Raziye20 merhaba ben de talesemi taşıyıcisiyim sağlıklı bi evlâdım var hamileliğim boyunca da 8 9 du hep kanım hiç yükselemedi doğuma 1 ay kala kan serumları almıştım 10 olmuştu doğuma girerken sonra yine düştü 🤷♀️doktorunuzun iyi bi takibi gerek sürekli kontrol edilmeli