Suna0991 oyle çok bir ağlaması olmadı şu anda da bir zorluğu yok kardeşim geldi hatta 14 aylıkken kendi oğlu sünnet olmuştu. Ablamın baya iyi durumu dedi. Hani bizimki 2 3 . Gün sonra böyle olmuştu dedi. Kremleri kullancam mesela sadece o kadar eriyen dikis attılar birde