Babynatv amin inşallah canım benimde 17 haftalık bi kaybım var beş ay korunduk sonra istedik hemen tuttu çok şükür adetim iki gün gecikti 14 ile öğrendim git güde yükseldi 2428 de vajinadan keseyi görmüştüm bayramdan sonra çağırdı karından görülüyor mu kalp atışı var mı diye 7 haftalık oldum tam bugün geç döllenme bu arada kese karından görünmedi kan verdim betam 2014 e düşmüş şok oldum alttan baktı kese gelişmemiş dedi pazartesiye kadar bekleyelim düşmezse kürtaj olursun dedi dayanamadım akşam acilde verdim bi umut yükselmiş mi diye 1499 çıktı alttan muayene etti kadın doğum acile gittim kese parçalanmış yavaş yavaş Rahime ilerliyor dedi kürtaja gerek yok düşer dedi ama hala ne leke var ne kanama Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucaklarımızı doldursun inşallah