Ben kürtajdan yaklaşık 1 ay sonra adet oldum ve 2 adet dönemi bekledim,korunduk.Sonra denedigimiz ilk ayda hamile olduğumu öğrendim.Yani Ekim de kürtaj oldum.Kasim-aralik adet oldum.Ocakta da hamile kaldım.Dilerim tüm isteyenler hayırlı zamanda tekrar hamile kalır 🌼🌼