Ben covid olduğumda crp değerim 12,41’di. En fazla 5 olması gereken bi değer. Doktorum crp’nin yüksek olduğunu açmak korkulacak kadar olmadığını, normal bi gribal enfeksiyonda olduğu kadar olduğunu söylemişti ve antibiyotik vermişti. Bi kaç gün kullandım ve geçti. Korkulacak bir şey yok, sıkmayın canınızı.