La_le ben aslında soğuk algınlığı nedeniyle gittim hastaneye 3-4 gün çok rahatsızdım. Mide bulantısı yanma boğaz ağrısı falan geri kalan klasik grip belirtileriydi. Doktor direkt aşılarımı sordu zaten 2 doz aşım var. Ya sıradan grip ya da viral enfeksiyon var o zaman dedi ve enfeksiyon çıktı kan tahlilinde. Bu aralar cidden nefes darlığı had safhada, çok fazla boğaz ağız kuruluğu da var ondan mı bilmiyorum da… Doktorla yüzyüze görüşemediğim için hâlâ malesef tam olarak ne olduğunu anlayamadım. Sabah sağlık ocağı hemşiresine mesaj attım sıkıntılı durum mu diye o da dönüş yapmadı