Leyla-ay-3023 Allah razı olsun canım aynne öyle bu saatten sonra yapacak bırsey yok sadece dua ve beklemek canım, ama değişiyor işte hersey her gebelik farklı, insanın morali kalmıyor doktorların bu tutumundan dolayı ınsaallah sağlıklı ve hayırlıysa olsun canım ne diyim artık 🤲🤲