Normalde dün 7+6 haftalıkti, ilk muayeneme gittim keseyi ve kalp atışlarıni duyarız umuduyla, ama malesef kese var içi bostu, kese 5 6 haftalik gibi küçük dedi icide dolmamış dedi ve hemen düşük yapmam gerektiğini söyledi, ağlaya ağlaya oradan çıktım başka yerdeki doktora gittim tekrar alttan ve karindan muayene yapıldı oradaki doktorda henüz bunu demek için daha erken 1 hafta daha bekleyelim dedi gec döllenme olabilir dedi. Adet tarihime göre küçük ama ben ne zaman iliski olduğunu biliyorum ve adet tarihi ve ilişki arasında en az 13 14 gün vzr yani 2 hafta oynuyor ben bunu biliyorum planlı gebelikti. 3 kez kan vermiştim 7.haftama kadar en sonki beta 12bin913lerdeydi. Bütün belirtilerim var kusma haricindeki. Acaba sonucu ne olur geç döllenme mıdır? Başına gelen var mi bana yardımcı olabilecek? Ilk gebeliğimdi çok üzgünüm.. 😞