NaimeYilmaz SadiyeAkgn 8.haftada bulantım başladı 4 haftadır cekıorm bugun tam 2 saat basım döndü evde kmse yoktu telefonu acamadm o derece. İnşallah hiç uğramaz sana. Bugun mecbr doktora ılac yazdırdm 4haftadır ilk defa agız tadıyla yemek yedım .. şükür 🙏☺
mlssrn Bende hiç olmadı Allaha şükür🙏🏼 Sende de olmayabilir 🤗 uyku hali çok olmuştu onun dışında hiçbir belirtisi olması 🙂