SadiyeAkgn 7+1 hamileyim kızlar bulantı baş dönmesi vs hiç yok normalmi tanıdığım herkes de bir bulantıdır gidiyor 🙄🤔
Sonay SadiyeAkgn herkeste olcak diye bişey yok cnm göğüslerde hassasiyet varmı? Doktora göründün mu kalp atışları için. ?
tubatayfun SadiyeAkgn normal endise etme bende bulanti bas donmesi yok sadece doktorum progestani artik oral olarak kulandiriyor bi sabah bide aksam basim donuyor oda progestandan kaynakli icini ferah tut
SadiyeAkgn tubatayfun Rahatım çok şükür olanlar çok zor atlatıyo herkes sorduğundan etkileniyorum sanrm☺
Sonay SadiyeAkgn bence bi sorun yoktur herkesde olmuyo şanslısın inş doktora gittiğinde görürsün kendini strese sokma bence ☺
SadiyeAkgn [bilinmeyen] ay herkes sürekli bulantı varmı die die sorduğu için psikolojik olarak kendimi tuhaf hissediyorum 😂🙈
Sonay SadiyeAkgn ay bırak o milletin lafını kendisi zorlanıyorsa senin oyle olmana sinir olmuştur 😂 olmaması çok guzel bişey ben mahvoldum inş sizin oyle olmaz çok kotu 😭
Yelizcevik SadiyeAkgn canım bende 7+1 im benimde hiç bulantım olmadı doktorum çok şanslısın bu zamana kadar olamadıysa artık olmaz dedi ben çok sevindim çok kıvranarak hamilelik geçirenler var 🤰🏻 Yani şanslıyız👍
Sonay SadiyeAkgn boşver hiç konuşma zor hamileliğin keyfini çıkar doktordan başka kimsenin lafına kulak asma ☺
SadiyeAkgn Yelizcevik aynen canım şükür tabı sanki onlar olmadan hamilelik olmuo gibi kafamıza soktuklarından olmuo deyınce tuhaflarına gidiyo milletin😂🙈
Yelizcevik SadiyeAkgn en iyisi akışına bırakmak böyle gayet iyi bence sende millete kulak asma canım 😊👍
Burcum SadiyeAkgn ben de 10. Haftadayım daha çok uyku durumu oluyordu öyle istifra ettiğim 5 i geçmemiştir yani. Bazen hamileler şanslı olabiliyor. Ama bulantılar 8 den sonra da başlayabiliyor.