Ben de Sultan hanıma gidiyorum evet biraz sessiz mizacı yumuşak geldiği için ben sevmiştim ama normal doğum da Allah kısmet ederse çok istiyorum baştan sezaryene yönlendirirse beni etkiler mi bilmiyorum. Bu şehirde yeniyim pek tanımıyorum doktorları çevrem Levent beyi çok önerdi ama bilemedim kendimi erkek doktorda rahat hissedemeyecek gibiyim🙈 daha 15. haftam, haftaya kontrole gideceğim acaba Kerime hanıma mı randevu alsam denemek amaçlı hazır vakit varken?