suslubocu dr kerime ye gdeceğinizi yazmışsınız da uyarmak istedim.normal doğumu bilemem ama cerrahisi berbat bi doktor. çevremde kime sezaryen yaptıysa kocaman kesik yapmış ve attığı dikişler 5-6 yılda bile geçmemiş.doğum sonunda bile daha geç ayağa kalkıyor onun hastaları, tecrübe edilmiş deneyimlerden paylaşıyorum bilginiz olsun.bir doktorun heyecanı vs değil doktorluğu önemlidir, kime sorsam aynı sorunu yaşamış ve bi kadın için aşırı önemli bir konu. sevgiler