Haticeee Batmanmedical ama o da anlık bişey rahat olmanız lazım uyuştuktan hemen sonra kesime başlıyor doktor çünkü narkoz geçmedin diye bide sonda için beklemez daha gelişmiş hastanelerde o bölge uyuştrulup yapılabliupmuş
Batmanmedical Haticeee hadi ya çok teşekkür ederim gerçekten kusura bakmayın böyle herşeyi soruyorum. Peki eşiniz doğuma girebildi mi inşallahh ona izin veriyorlardir
Haticeee Batmanmedical yok ona da izin vermiyolar malesef en anlayışlı doktotlardan biri bzimkiydi ama alamam dedi çok ısrar ettik ama ameliyathane buna uygun değil malesef dedi
Batmanmedical Haticeee yaa gerçekten mi şuan gerçekten çok üzüldüm kendimi çok hazirlamistim buna izin verecekler diye
pisipisi Bende bu problemi 17.haftamda öğrendim ve suyumuz hiç yoktu doktor hemen almamız lazım bebeği yaşama ihtimali yok demişti. Başka doktora gittim hemen hastaneye aldı beni ve antibiyotik başladı enfeksiyon varmış çünkü kısacık bir süre yattım hastanede çıktıktan sonra hergün havuç suyu bol su bol dinlenme şeklinde zamanlarımı geçirdim doktorumuzda kan sulandırıcı iğne başladı şimdi 21. Haftaya girdik çok şükür herşey inanmaktan geçiyor inşallah sağ Salim kucağımıza almayı nasip eder Allah