Cerenora benimde 24.haftada sınırda demişti doktorumuz ve 30. Hftaya kadar sınırda gelmiştik tabi ben litrelerce su içtim o zamana kadar sonrasında bebek büyüdükçe daha az daha az dedi ve takip etti sürekli ama bi kontrolde az diyosa diğerinde daha iyi diyordu daha iyi dediği zamanlarda ben hep çıkıp dolaşıp kafa dağıtmış olduğum zamanlarda oluyordu 37.haftaya kadar her gün sabah akşam bir su bardağı havuç suyu içtim (doktorumun tavsiyesi) armut ve bol meyve yedim günde bir litre süt içtim ve bol bol et çünkü doktorum erken olabilir gelişimi iyi olmalı güzel beslen et incir süt bolca ye demişti öyle yaptım çok şükür tahmin ettiği gibi 34.haftada falan olmadı ki 34 te almayı planlıyordu tavsiyem şu suyu zaten bol içiyorsunuzdur ama bol boş GÜLÜN ☺️ İnanın gülmek ve eğlenmek bunun tek yolu ne zaman stresli sıkıntılı olup sürekli düşünsem daha az dedi ne zaman çıkıp eğlensem daha iyi dedi 32 ya da 34 te almayı planlıyordu arrtık amann ben elimden geleni yaptım dedim akışına bıraktım kendi kendine normale döndü başka bi sebepten dolayı 37 de doğum oldu🙏🏻😌