okuyor Oyku3005 içten dikiş oluyormuş. Dıştan estetik yapıştırma.icteki dikiş kendi kendine çürüyormus. Yani içte düğüm var. Biz görmüyoruz. Doktor böyle açıkladı
MelekEzgi Oyku3005 bir hafta acıdı benim de sağ tarafım. Doktorum kontrolde ordaki dikişi alınca rahatladım. Sağ tarafıma yatamıyordum acısından.
MelekEzgi Oyku3005 bi tane sağda bi tane de solda dikişin var demişti doktorum. Düğüm attıkları yer sanırım. Yapıştırmanın altında dikiş var çünkü onlar eriyip gidiyor.