Alyaam Gamze612 Ay dimi canım bende aynı durumdayım en korktuğun şeyde erkenden doğup kuvözde kalması Alllah hiç kimseye yaşatmasın çok çok zor bir durum 😞
Aliceindunyasi Gamze612 benim öyle bi riskin yok ama korkum var komşum erken doğum yaptı ondan etkilendim heralde inşallah zamanında gelir minikolarr
Cennettim Nslhnfdn saglikla gelsin ibsallah benimde 25+6 doktorum bana 20 aralikta dedi benimde pasam gelecek insallah