Gulsummldr çok şükür iyi geçiyor artık yürürken filan zorlanmaya başladım ağırlaşmak dedikleri bu oluyo heralde😃 çarşamba kontrolümüz vardı miniğin keyfi yerindeymiş😊 alışveriş kısmını halletmeye çalışıyoruz çünkü ciddi zam geliyor herşeye ama al al bitmiyor 😅inşallah sağlıkla kucağımıza almak ta nasip olur