Guncem Bebek haftasından önde ve suyu fazla. Şimdilik korkulacak bir seviyede değil dendi. İki haftadır diyet yapıyorum. Böyle bir tecrübesi olan var mı? Erken doğum diye dillendirmek istemesem de risk faktörüymüş.
Ersema Guncem Bende bugün öğrendim 23 hfta 2 günlük ultrasonda 24 hafta 5 çıktı suyum da sınırın biraz ustundeymis sekerime bakacaklar
Bussuk Guncem benimde aynı 30. Hafta dayım suyun fazla bebeğin gelişimi 2 hafta önde dedi erken doğum olur ağrın sancın olursa bekleme hastaneye git dedi ilk gebeliğim birde şekerim de yok neden öle anlamafım
Cemre8541 Guncem canım benim de suyun fazlaydı ama şuan 36. Haftamdayım doktorum çok iyi suyun dedi doğumda suyunun fazla olması daha iyi kafana takma bence 👍
Mammy12 Guncem benimde suyum çok az fazla çıktı. Gebelik şekerim yok ama çok fazla tatlı hamur işi tükettim. Bir haftadir diyetteyim insallah hepimizin düzene girer
Guncem Bussuk yaaa olur diye bu kadar net konuştu mu? Ben sorduğumda olabilir ama sadece bı ihtimal sorun da olmayabilir dedi.
Leylasiva21 Bussuk benimde öyle dedi iki hafta hamur işi tatli tüketmedim gittim düzeldi çok şükür 35+2 olduk
Mammy12 Bussuk kağan kocatepeyi izlediğim kadarıyla bebek önde giderse iri olursa suyuda doğal olarak ona göre fazla olur diyor ama . Gördüğüm kadarıyla ilerde olan bebeklerin suyu fazla hep🤷♀️
Guncem Cemre8541 teşekkür ederim takmamaya çalışıyorum. Doç doktora görünüyorum fazla riskli gôrseydi en azından iki haftada bir çağırdı diye kendimi rahatlatiyorum.
Deletedmom727271 Benimde suyum fazla gebelik şekerim yok. şekerli meyvelerden, içeceklerden, tatlılardan ve hamur işlerinden bir süre uzak durun. yerseniz de çok az yiyin. dikkat edince düzene giriyor.
Guncem Leylasiva21 yaa ne güzel inşallah benim de hayırlısıyla düzelir henüz 24. Haftaya yeni girdim.
Guncem Mammy12 ben de bulantılar bitince 1 ayda tam 4 kilo aldım. Tam o sırada başladılar suyun fazla demeye. Şimdi son 3 haftadır kilo almiyorum. Biraz şekerim de çıktı diyetisyenle görüştüm. İnşallah normal düzeye iner.
Guncem Mammy12 Kağan kocatepeyi gerçekten seviyorum ya her konuda mi rahatlatıcı konuşur bir insan. Allah korktuklarimiza ugratmasin hiçbirimiz.
Miraras Guncem ben 👋🏻 28 haftada suyumun fazla oldugu söylendı bebekde iri suan 31 haftalık ım sürekli kontrl altındayım şekerden dolayı benımde diyet ve ınsulın verdı doktr tek ıstedgmz 34-35 haftaya kadar durması bebek cok aşşağda makt gelıslı ve surekli kasılmalarım oluyo Allah buyuktur ınsallah vaktı zmaanında gelır
Guncem Miraras şekeriniz yüklemede kaç çıkmıştı? Kasılmaları ne kadar zamandır hissediyorsunuz. İnşallah miadinda sağlıkla doğar
Miraras Guncem bana yukleme yapılmadı ılk gebelıgımde de hamılelık sekerım vardı doktr sureklı olcmemı yazmamı istedi o sekılde anladık sonra tabı bunuda suyum fazlalasnca perıtanolojı ve endkronljı ye gonderdi. Ilk tokluk 250 lerdeydı dıyetle o normale dondu sonra aclık yukseldı sımdı ınsulın iğnesı kullanıorum cok sukur düzeldi.