Canım ben hamilelikten 2 yıl evvel atlattım. Genital herpes olarak geçiyor bahsettiğin siğil gibi kaşıntılı ve ağrılıysa. Gebelikte çıkarsa bebeğe herpes virüsü bulaşma riski yüksek olduğundan kesinlikle normal doğumu tavsiye etmiyor doktorlar ama benim hamilelikte tekrarlamadı son ana kadar takip altındaydım çıksaydı sezeryan planlayacaktık. Bence hiç vakit kaybetmeden doktoruna git ben 3 gün hastanede yattım kremleri ilaçları var çok ağır atlattım önemsemedim ilk başta sen sakın ihmal etme.