İyi akşamlar kızlar , 11 haftalık hamileyim toplu iğne ucu kadar siğil oluştuğunu farkettim bu önemli bişey mi cuma günü doktora randevum var o zamana kadar beklesem sorun olur mu bide başına gelen var mı bu durum bebeğimi etkiler mi normal Doğum yapılamıyormuş galiba üzüldüm açıkçası ilk defa oldu bu 😩