bebekkaradag Cerenimo Normal oldu canım🙏🏼 Şu an hastanedeyim, ilk iş hikayemi yazacağım🤗 Darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah
mineomer5960 39+2 sol kasığımdaki baskı dışında hiçbir ağrı sancı yok 37.haftada kanala girmişti en son beklemede ve de sabirsizim