Baloglan bebekkaradag bu sabah 9.30 hafif kanlı sümüksü nisanım geldi hafif ağrım var ama şiddetli degil yatınca geçiyor doğum ne kadar yakın acaba
bebekkaradag Baloglan Nişan geldiyse 24-48 saat içerisinde doğum olur derler ama😍 hayırlısı olsun inşallah darısı başıma☺️☺️ Doktorunuzu aradınız mı?
BusraMuratS bebekkaradag şuan kilosu 3400 müş canım nst geçen hafta çektiği için bugün istemedi .. bebek kanala girmiş artık kafası biraz daha inmiş aşağıya bekliyoruz yani sancın nişanın gelirse haber ver dedi doktor daha bi heycanlandım 😍😍😍😍
Tugba6336 Aysece inşallah sağlıkla alın kucağınıza. İnşallah kendi sancınız ile doğurursunuz. Ben suni sanci ile doğurdum
Cerenimo bebekkaradag ay ne güzel tebrikler 👏🏻 Hikayeni paylaşmak istersen çok sevinirim ☺️ Normal mi oldu nasılsın?
bebekkaradag Cerenimo Normal oldu canım🙏🏼 Şu an hastanedeyim, ilk iş hikayemi yazacağım🤗 Darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah