Zeynep2461 23+4 şuan zorunlu sezaryen olacak bakalım Temmuz sonu yada Ağustos bası gibi hayırlısyla 🌸
nur2234 Kızlar ben 20 haftalık oldum 2.gebeliğim ve sezeryan olucam muhtemel doğum 9 eylül diyor ilk oğlumu 23 Ağustosta kucağıma aldım acaba yine 23 Ağustosa denk gelir mi 🥰
La_le Laylaycizi_96 İstanbul kusmalar tam gaz devam bogazlarim resmen parçalanıyor ara ara kasık karın ağrım var öyle sizin nasıl gidiyor hangi sehir benim oğlum olcak sizin 🥰
gamzeminaaa Askiletotomsu 12 Kasım cnm❣️ ama erken gelicek 37 de alicak benimkinide . 3. Sezeryan riske atmayalım dedi🥴