[silindi] 2096 temmuz sonu Ağustos ortası canım inanılmaz heyecanliyim 🥲 beklenen doğum 14 Ağustos ama sezeryan olcagim için erkene gelcek 🥲 23+4 üm şu an 🤗
CansuDRY Luliveannesi İyi gidiyor çok şükür. Ama dün uterin arterde çift taraflı direnç olduğunu öğrendim. İlerisi için riskli olabilirmiş. Coraspin başladık. Sorunsuz ilerleriz inşallah. 😊Sizin nasıl gidiyor?
2096 Kizlar bu arada kasilmalarjniz oluyo mu birde nefes almada güçlük bizim bu hafta itibariyle başladı da
Nagihannnn0606 Luliveannesi canım bana da kalbimde parlaklık var denildi haftaya fetal ekoya gireceğim tam olarak ne dediler sana çok kafama takıldı benim inşallah hayırlısı olur bişey çıkmaz
Luliveannesi Nagihannnn0606 canım günaydın detaylıca öğrendim kalbinde parlaklık olduğunu söylediveri kalan herşey çok iyi dedi tek başına bişey ifade etmez dedi doğumdan sonra kalp Dr görürsünüz dedi sana neden fetal eko dediki
Snnr41 Sblglr okadar özel hastaneye gidiyorum parasiyla degilmi bana bagli dedim doktora ben 😀😀 oda haklisin dedi annenin pskolojisi onemli olan dedi