ilkimm2019 sema_mom Aminn hepimiz için inşallah canım 🤲🏻 çok dikkat etmemiz lazım kendimize bu aralar dün kanamam ve sonrasında kahverengi lekelenmem oldu biraz korkuyorum açıkçası dularınızı bekliyorum 🙏🏻
Ays_cskn sema_mom gorunur bence canim bende 5 haftalik iken gormustum ilk bebegiminkinide simdininkinide, 7 haftalikken de kalp atisi duyuldu bizde🥰
Ays_cskn sema_mom yok karindan gorundu ikiside sadece oglumu kalp atisi icin alttan bakilmisti 7. Haftada
Cdem21 sema_mom 4+5 de gittiğimde ultrasonla görünmedi o yüzden doktorum vajinal ultrason yaptı orda da nokta kadar göründü çarşamba tekrar gel dedi ama ben bugün gitmedim çünkü küçük görürsem veya göremezsem üzülürüm diye cuma günü gitmeye karar verdim :)
Cdem21 sema_mom aynıyız seninle bugün bende tam 5 haftalığım cuma günü keseyi görmeye gideceğim inşallah görürüm
Afraaaa sema_mom herkeste aynı haftada görünmez canm ben 2 bin üzeri beta değeriyle 5+1 de gordum. En son betan kaç cikmisti ve ne zaman vermiştin kani
sema_mom Afraaaa geçen hafta salı vermiştim 268 çıkmıştı yarina 4 binden fazla olmuş olması lazım cnm
seriseri10 Muzlupuding bende aynı durumdayım 5 haftalıkken keseyi göremedim dedi 🥺 için içimi yiyor kese görünür mü kalp atışı olur mu diye 🥺🥺