Muzlupuding gerçekten öyle oluyor. İlk gebeligimde 6 haftalıkken gittim dış gebelik dediler çok ağladım. Başka doktora gittim kese var dedi 8 haftaya kadar kalbi atsın diye ağladım. Çok şükür 8. Haftada kalp atışını duydum. Şimdi bundada o yaşadıklarının etkisinden çıkamıyorum korkuyorum biraz 😑